Bc. Regina Slapničková

Master's thesis

Integrace nástrojů marketingového mixu a její vliv na úspěšnost prodejce

Marketing Mix Tools Integration and the Impact on Sales Achievements
Abstract:
Tématem diplomové práce je integrace nástrojů marketingového mixu a jejich vliv na úspěšnost prodeje. První část diplomové práce je teoretická. Věnuje se základním pojmům z oblasti marketingu, soustředí se na nástroje marketingového mixu. Jeho úkolem je vyhledávání, akceptování a uspokojování potřeb zákazníka a dosažení cílů společnosti s ohledem na konkurenci. Praktická část obsahuje představení společnosti …more
Abstract:
The theme of the diploma thesis is the integration of marketing mix tools and their impact on sales achievements. The first part of the diploma thesis is theoretical and it deals with the basic terms related to the marketing. Especially, it is focused on the role of the marketing mix tools. Their objectives are identification, acceptance and meeting customers’ needs as well as achieving the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní