Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010. – Daniela VAŠÁTKOVÁ
Daniela VAŠÁTKOVÁ
Bachelor's thesis
Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.
Market orientation of political parties: Case study of Czech Social Democratic Party in elections to the Chamber of Deputies in 2010.
Abstract:
Politické strany v reakci na změnu volebního chování elektorátu musely přistoupit na marketingové metody a postupy doposud používané komerčními subjekty. Nárůst politického marketingu lze zaznamenat i u českých politických stran, zejména volební rok 2006 je možné v této souvislosti označit za přelomový. Tato práce se zabývá analýzou příprav a průběhu předvolební kampaně České strany sociálně demokratické …moreAbstract:
Political parties in response to a change in the electoral behavior of the electorate had to accept the marketing methods and procedure used so far by commercial entities. The growth of political marketing can be seen with Czech political parties, particularly the 2006 elections is possible in this context described as a breakthrough. This thesis analyzes the preparations and progress of the election …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2012
Accessible from:: 25. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Hurtíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. \textit{Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/smrac3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAŠÁTKOVÁ, Daniela. Tržní orientace politických stran: Případová studie České strany sociálně demokratické ve volbách do Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010.. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Adam PAVLÍK -
ČSSD po roce 2010
Martin Hlavács -
Vztah mezi sociálně demokratickou ideologií a rétorickou/politickou praxí ČSSD
Miroslav ČUBA -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
Kateřina Foldynová -
Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014
Hung Nguyen Viet -
ČSSD a SMER z pohledu voličské základny
Daniel Dvořák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights