Návrh obchodní strategie strojírenského podniku – Markéta Říhová
Markéta Říhová
Diplomová práce
Návrh obchodní strategie strojírenského podniku
Business Strategy Proposal of an Engineering Company
Anotace:
Obchodní strategie umožňuje podnikům definovat produkt, který bude firma svým zákazníkům nabízet, aby uspokojila jejich potřeby. S tím také souvisí stanovení ceny, vymezení trhů a distribučních kanálů a volba vhodných komunikačních prostředků. Obchodní strategie je součástí strategického řízení a odráží se v krátkodobém i dlouhodobém rozvoji firmy. Cílem práce je navržení obchodní strategie strojírenského …víceAbstract:
Business strategy enables companies to define a product, which the firm will offer to its customers to satisfy their needs. This is also related to pricing, defining markets and distribution channels and the choice of suitable comunnication tools. Business strategy is a part of strategic management and is reflected in both short and long term development of the company. The aim of the thesis is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Jindra Peterková
- Oponent: Gabriela Thomasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
IT Management Culture and Strategic Alignment in the Era of Digitalization
Marcel Roland Sieber -
Human resources planning as strategic tool for effective peoples’ management
Jeffery Osei Akoto -
A Model for Strategic Alignment of Supply Chain Management Information Systems: Dynamic Capabilities of Digital Business Models
Jochen Nürk -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka -
Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín
Mikulová Mikulová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň