Nela Ambrozková

Bakalářská práce

Komunikace Kulturního centra Lanškroun

Communication of Cultural Center Lanškroun
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje využíváním marketingu a marketingovým komunikacím v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti marketingu kultury, marketingového mixu, komunikačního mixu a kulturních organizací. Praktická část se nejdříve zabývá základní charakteristikou Kulturního centra v Lanškrouně. Následně se praktická část věnuje zpracováním kvantitativnímu výzkumu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing and marketing communications in the field of culture. The theoretical part defines theoretical knowledge in the field of cultural marketing, marketing mix, communication mix and cultural organizations. The practical part deals with the basic characteristics of Kulturní centrum in Lanškroun. Subsequently the practical part is devoted to the processing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ambrozková, Nela. Komunikace Kulturního centra Lanškroun. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace