Tereza Šímová
Bachelor's thesis
Formulace podnikové strategie
Business Strategy Formulation
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je formulovat alternativy podnikové strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše na zvolené téma. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Na závěr je provedena syntéza získaných poznatků v zjednodušené SWOT matici a jsou vyvozeny možné alternativy …viacAbstract:
The main target of this thesis is the formulation of alternatives business strategy of a company Modrá pyramida stavební spořitelna. The theoretical part of thesis is processed throught a literature review on the chosen topic. In the practical part of thesis there are used analyzes of internal and external enviroment. At the end of the thesis is mentioned synthesis of all gained findings and in simplification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Pokorná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Formulace strategie zvoleného podniku na základě strategické analýzy
Petr Klemera -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Formulace strategie konkurenceschopnosti organizace v hutním průmyslu
Dominika Gerátová -
Formulace strategie podniku v návaznosti na strategickou analýzu
Anna NĚMEČKOVÁ -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková
Názov
Vložil
Vložené
Práva