Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy – Bc. Aneta Pelánová
Bc. Aneta Pelánová
Master's thesis
Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy
Environmental aspects of social responsibility of a selected company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem společenské odpovědnosti firem (CSR). Cílem práce je charakterizovat možnosti využití konceptu CSR při řešení environmentálních problémů a dokumentovat možnosti integrace hospodářských a environmentálních cílů v rámci strategie a řízení firmy. V literární rešerši je vymezen koncept CSR a současné podmínky pro jeho implementaci, dále následuje postup pro zavedení …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the current topic of corporate social responsibility (CSR). The aim of the thesis is to characterize the possibilities of using the concept of CSR in solving environmental problems and illustrate opportunities of integration of economic and environmental targets in the scope of corporate strategy and management. The literary research defines the concept of CSR and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Simona Miškolci, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELÁNOVÁ, Aneta. \textit{Environmentální aspekty společenské odpovědnosti vybrané firmy}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/snqq74/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / odbor / specializace:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions / Project Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman