Integrativní/ Inkluzivní vzdělávání jedinců s PAS – Bc. Michal Kos
Bc. Michal Kos
Diplomová práce
Integrativní/ Inkluzivní vzdělávání jedinců s PAS
Integrative education person with ASD
Anotace:
Diplomová práce se zabývá poruchami autistického spektra. Je zaměřena především na problematiku integrace jedinců s lehčími formami PAS. Teoretická část se zabývá vymezením problematiky autismu, historií, etiologií, komplexní diagnostikou a klasifikací. Druhá kapitola teoretické části se zabývá legislativou a specifikami vzdělávání jedinců s PAS. Praktická část je tvořena kazuistikami žáků s PAS integrovaných …víceAbstract:
My diploma thesis deals with autism spectrum disorders (ASD). Above all it is focused on problems of integration of individuals with lighter forms of ASD. The theoretical part deals with delimitation of autism problems, history, etiology, complex diagnosis, and classification. The second chapter of the theoretical part deals with legislation and specifications of education of individuals with ASD. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgih9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Eliška PROCHÁZKOVÁ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl