Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu – Klára Vorlová
Klára Vorlová
Bakalářská práce
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Travel agency's product as a tourism development aid
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem produktu cestovního ruchu. Konkrétně analyzuje nabídku vybrané cestovní kanceláře (CK Alvarez). Práce obsahuje kromě rozboru produktové nabídky také analýzu výjezdového cestovního ruchu ČR a výjezdového cestovního ruchu CK Alvarez.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Jiří Petera
- Oponent: Mgr. Jaroslav Kacetl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza tradiční ruské a české dovolené se zaměřením na výjezdový turismus v roce 2012
Karolína Sobotková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková
Název
Vložil
Vloženo
Práva