Bc. Jakub Khun

Diplomová práce

Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy

Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company
Anotace:
Tato práce: Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy má za cíl optimalizovat marketingovou komunikaci Mezinárodního klubu studentů při Technické univerzitě v Liberci, o. s. Práce se zaměřuje především na tvorbu image organizace prostřednictvím corporate identity a to vše ve vztahu k nástrojům marketingové komunikace především ve vztahu k public relations a marketingové …více
Abstract:
This thesis: Optimization of marketing communications based on segmentation of the selected company aims to optimize marketing communication of International Students Club of the Technical University of Liberec (Mezinárodní klub student při Technikcé univerzitě v Liberci). The thesis focuses on the creating of the image of the organization based on corporate identity with relation to tools of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Khun, Jakub. Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN