Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. – Linda Říhová
Linda Říhová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování jednotlivých základních nástrojů marketingového a komunikačního mixu. V praktické části této bakalářské práce je představena společnost …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the characterization and analysis of the communication mix of Hyundai Motor Czech s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the individual communication mix tools and their utilization within the company. The theoretical part focuses on defining the fundamental tools of the marketing and communication mix. The practical part of this bachelor's thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/spgm8l/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍHOVÁ, Linda. \textit{Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Available from: https://theses.cz/id/spgm8l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková