Ing. Jan Mandzák

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je regulace reklamy v České republice. Reklama je v současnosti všudypřítomný jev, který zasahuje celou lidskou společnost. Ve snaze zaujmout potenciální zákazníky a prodat produkt vymýšlejí reklamní tvůrci co nejoriginálnější reklamy, které se však mohou dostat do konfliktu s právními a etickými předpisy. A proto je zapotřebí existence nástrojů regulace reklamy. Jejich …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is regulation of advertising in the Czech Republic. Advertisement is everywhere in the current world and has influence over all human society. Advertising creators try to impress potential customers and sell product to them. For this purpose they create original ideas but they can have a conflict with law. Because of this, there is necessary existence of regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace