Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele – Vera Khlebnikova
Vera Khlebnikova
Master's thesis
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Implementation of appropriate brand management tools in employer branding
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat, jakým způsobem se implementují nástroje brand managementu v budování a řízení značky zaměstnavatele. Plněni tohoto cílů je v práce uskutečněno v první řadě kvalitativním výzkumem případové studie společnosti SAP a následným zmapování řízeni značky zaměstnavatele společností B2B sektoru. Vzhledem ke globální úrovni řízení značky zkoumaného zaměstnavatele, proveden …moreAbstract:
The objective of this thesis is to analyse how are the tools of brand management in creating and managing the employer brand implemented. To achieve this objective there is, in the first step, quantitative research of SAP case study and follow-up analysis of employer brand management in the B2B sector. Due to global level of employer brand management of analysed company, there is an analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53236
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53236
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele
Pavel Hoffmann -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Myslíková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele
Aneta Tellingerová -
Návrh a optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti IAC Group s.r.o.
Sára Caltová