Bc. Roman Chroustovský

Bakalářská práce

Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci nových výrobků společnosti Medipo Agras H. B., s r. o. a jejich zavádění na trh. Pod pojmem „propagace“ si představujeme marketingovou komunikaci, která je podrobněji rozebrána a vysvětlena v teoreticko-metodologické části za pomoci a použití odborné publikace. V aplikační části se zaměřím na aktuální marketingovou komunikaci naší společnosti a budu na ní …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on the promotion of new products from Medipo Agras H. B., Ltd. and their introduction to the market. The term "promotion" imagine the marketing communication, which is discussed in more detail and explained in the theoretical-methodological part for assistance and using professional publications . In application part I focus on current marketing communication of our company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma