Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh – Bc. Roman Chroustovský
Bc. Roman Chroustovský
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na propagaci nových výrobků společnosti Medipo Agras H. B., s r. o. a jejich zavádění na trh. Pod pojmem „propagace“ si představujeme marketingovou komunikaci, která je podrobněji rozebrána a vysvětlena v teoreticko-metodologické části za pomoci a použití odborné publikace. V aplikační části se zaměřím na aktuální marketingovou komunikaci naší společnosti a budu na ní …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on the promotion of new products from Medipo Agras H. B., Ltd. and their introduction to the market. The term "promotion" imagine the marketing communication, which is discussed in more detail and explained in the theoretical-methodological part for assistance and using professional publications . In application part I focus on current marketing communication of our company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mfywm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHROUSTOVSKÝ, Roman. \textit{Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/sqx2c1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova