Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů – Jana Osičková
Jana Osičková
Bachelor's thesis
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Changes in consumer behaviour when buying food and non-alcoholic beverages
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o změnách v chování spotřebitelů při nákupu po-travin a nealkoholických nápojů. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů, zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele v současnosti, porovnat výsledná data s historicky provedenou studií, která se této oblasti věnovala a navrhnout doporučení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with changes in consumer behaviour when buying food and non-alcoholic beverages. The aim of the bachelor thesis is to identify factors that influence consumer behaviour when buying food and non-alcoholic beverages, identify what factors are influencing consumers today, compare the resulting data with historical studies that have been conducted in this area and propose recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSIČKOVÁ, Jana. \textit{Změny v~chování spotřebitelů při nákupu potravin a~nealkoholických nápojů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/sr2uvz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
Pavel Kamarýt