English word stress in pronunciation of secondary school students – Bc. Tereza HOLÁ
Bc. Tereza HOLÁ
Diplomová práce
English word stress in pronunciation of secondary school students
English word stress in pronunciation of secondary school students
Abstract:
This diploma thesis examines English word stress in the pronunciation of secondary school students and its teaching in secondary education in the Czech Republic. The theoretical part discusses stress in general terms, including word stress and its placements in words. Additionally, it focuses on teaching English word stress. The practical part presents research consisting of a study conducted at Jirásek …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá anglickým slovním přízvukem ve výslovnosti studentů středních škol a jeho výukou v anglickém jazyce na středních školách v České Republice. Teoretická část pojednává o přízvuku obecně, slovním přízvuku a jeho umístění ve slovech. Dále se zaměřuje na výuku anglického slovního přízvuku. Praktická část popisuje výzkum, skládající se ze studie provedené na Jiráskově Gymnáziu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Tereza. English word stress in pronunciation of secondary school students. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství základů společenkých věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Efektivní výuka slovní zásoby v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ prostřednictvím písní a muzikálních her
Veronika POLÁKOVÁ -
Výuka Anglického Jazyka v Montessori škole - zaměřena na slovní zásobu
Tereza Broulíková -
Role cíleného procvičování slovní zásoby ve výuce anglického jazyka
Kristýna HRBÁČKOVÁ -
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Vliv videoher na proces učení slovní zásoby anglického jazyka u žáků 1. stupně základní školy
Denisa HANÁKOVÁ -
Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka
Petra Bérová -
Analýza anglické výslovnosti nerodilých mluvčích se zaměřením na slovní přízvuk
Ondřej Mužík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024