Marketingová komunikace ve vybraném podniku. – Bc. Kamila Reindlová
Bc. Kamila Reindlová
Master's thesis
Marketingová komunikace ve vybraném podniku.
Marketing communication in a selected company
Anotácia:
Tématem předkládané diplomové práce je marketingová komunikace, včetně její analýzy, se zaměřením na osobní prodej ve společnosti Český národní podnik s. r. o. – Manufaktura (dále jen Manufaktura). První část se věnuje teoretické rešerši. Zde je vysvětlena podstata marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace spolu s marketingovým komunikačním mixem a v neposlední řadě popis marketingového …viacAbstract:
The theme of this diploma thesis is marketing communication with a focus on personal selling, namely the company Český národní podnik s. r. o. – Manufaktura (hereafter only Manufaktura) including the evaluation. The first part focuses on literature research. There is explain the substance of marketing, marketing mix, marketing communication together with marketing communication mix and last but not …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva