Current and future trends in cloud CRM – Sebastian Nemček
Sebastian Nemček
Diplomová práce
Current and future trends in cloud CRM
Current and future trends in cloud CRM
Anotace:
Táto diplomová práca sa venuje zmapovaniu CRM aplikácií dostupných vo forme cloud a aktuálnych trendov v oblasti CRM. Cieľmi práce sú popísať, čo CRM znamená, ako sa vyvinulo na cloud CRM, analyzovať hlavné rozdiely medzi týmito dvoma modelmi a analyzovať trendy, ktoré je možné pozorovať na trhu CRM aplikácií a v ich funkcionalite. Toto je úzko spojené s popisom najznámejších CRM riešení a produktov …víceAbstract:
The diploma thesis is committed to mapping CRM applications available in cloud and trends within. The goal is to describe what CRM is, how it evolved into Cloud CRM, analyze main differences between the two approaches and analyze trends that can be observed in CRM market and CRM applications. This is coupled with description of the most common CRM solutions and products available both on-premises as …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34861
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Jiří Donát
- Oponent: Martin Žamberský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34861
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane