Bc. Peter Zalibera

Bakalářská práce

Marketing kreditných kariet finančných inštitúcií prostredníctvom Internetu

Marketing of financial institutions credit cards through the internet
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to outline and explain the marketing communication problems of credit cards of financial institutions by using the Internet and its services. This Thesis is divided into four chapters, a preface and conclusion. The first chapter is used for the introduction of this problem; there are key words defined; as well as different types of credit cards and their history; …více
Abstract:
Cieľom mojej bakalárskej práce je priblížiť problematiku marketingovej komunikácie kreditných kariet finančných inštitúcií pomocou Internetu a jeho služieb. Práca je rozdelená do 4 kapitol, úvodu a záveru. V prvej kapitole sa venujem úvodu do problematiky: objasneniu základných pojmov, deleniu a histórie kreditných kariet, Internetu, jeho najznámejším službám ako aj základným formám internetovej reklamy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: Ján Stareček
  • Oponent: Doc.Ing. Mária Klimiková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management