Měření spokojenosti zákazníků na obuvnickém trhu – Tomáš Procházka
Tomáš Procházka
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků na obuvnickém trhu
Customer Satisfaction Measurement on the Footwear Market
Anotácia:
Tématem mé bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků na obuvnickém trhu. Konkrétní společností, kde jsem aplikoval metody zkoumání zákazníků, byla společnost BUT-S, s.r.o., která má sídlo na Hranečníku v Ostravě. Prodejny společnosti, kde jsem prováděl měření, se nacházejí v Ostravě, Olomouci, Brně, Hradci Králové a Zlíně. Hlavním cílem mé práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými …viacAbstract:
The topic of my bachelor thesis was customer satisfaction measurement.at the shoemaking market. Concretely I focused on customers of the company BUT-S, ltd. which has a quarters in Ostrava – Hranečník.The main objective of this work is the investigation of customer satisfaction with provided products and services. The completive research is refering about the impression of stores and also the quantity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73148
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Lenka Ballasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa