Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí – Bc. Miroslava Fröhlichová
Bc. Miroslava Fröhlichová
Master's thesis
Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí
Pedagogical diagnostic of preschool children as a starting point for a development of backward function
Abstract:
Fröhlichová, Miroslava: Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 124. Diplomová práce se zabývá problematikou využití pedagogické diagnostiky v mateřské škole. Teoretická část popisuje vývoj předškolního dítěte, problematiku školní zralosti a odkladu školní docházky. Představuje vybrané diagnostické …moreAbstract:
Fröhlichová, Miroslava: Pedagogical diagnostic of preschool childrenas as a starting point for a development of backward fiction, diploma thesis. Brno: Masaryk university, 2009, s. 124. The diploma thesis analyses usage of pedagogic diagnostics in nursery school. The theoretical part deals with development of pre-school childrens, a problems of school maturity and school attendance delay. It represents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xbra5/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÖHLICHOVÁ, Miroslava. \textit{Pedagogická diagnostika dětí předškolního věku jako výchozí bod pro rozvoj oslabených funkcí}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ss2sn9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Diagnostika deficitů dílčích funkcí u dětí v předškolním věku
Monika ŠULCOVÁ -
Rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové
Marcela Kostíková