Barbara VŘESKÁ

Bakalářská práce

Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání

The attitudes of primary school teachers for pupils with different types of disabilities in inclusive form of education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání. Analyzuje specifika pro vzdělávání žáků s určitým typem postižení či znevýhodnění a snaží se zjistit, co pedagogům brání v úspěšném vzdělávání všech žáků.
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with inclusive education. It analyzes the specifics for the education of pupils with a certain type of disability or disadvantage and tries to find out what prevent for successfully educating all pupils.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Alena Petrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VŘESKÁ, Barbara. Postoje učitelů základních škol k žákům s jednotlivými typy postižení v rámci inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta