Bc. Tomáš Nemec
Bachelor's thesis
Product placement na internetu
Product placement on the Internet
Abstract:
Tato práce popisuje a hodnotí užití Product placementu na internetu. Zároveň je v rámci práce zhodnocen přínos Product placementu na internetu pro podporu značky nebo produktu.Abstract:
This work describes and evaluates the use of Product placement on internet. The benefits of Product placement to promote the brand or product are evaluated in the work at the same time.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x1z5v/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Tomáš Kepka
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Normalization of Cosmetic Surgery in Czech on-line media discourse
Lenka Bernátová -
Právní a etické aspekty přebírání mediálních obsahů v on-line médiích
Lucie Semelová -
Obraz učitele v českých on-line médiích
Petra Urbanová -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Adolescenti a drogové komunity na internetu
Kateřina Hložánková -
Dospívající a online komunity
Hana Čihánková