Bc. Lucie Abrahámková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o.

Marketing Strategy of Sweet-Shop Kokoo Made
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prostředí v cukrárně Kokoo made s. r. o. . Cílem práce je navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro danou oblast trhu a stanovit marketingovou strategii pro pobočku cukrářství Kokoo, s. r. o.. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, rozbor marketingového mixu a marketingového plánu. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti, analýza prostředí …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the business environment in Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The main objective is to draft the most appropriate marketing strategy for given market area and define marketing strategy for Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The theoretical part of this thesis contains the analysis of the marketing mix and marketing plan. The characteristics of the company, analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2016
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Král, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms

Theses on a related topic

All theses