Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o. – Bc. Lucie Abrahámková
Bc. Lucie Abrahámková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o.
Marketing Strategy of Sweet-Shop Kokoo Made
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prostředí v cukrárně Kokoo made s. r. o. . Cílem práce je navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro danou oblast trhu a stanovit marketingovou strategii pro pobočku cukrářství Kokoo, s. r. o.. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, rozbor marketingového mixu a marketingového plánu. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti, analýza prostředí …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of the business environment in Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The main objective is to draft the most appropriate marketing strategy for given market area and define marketing strategy for Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The theoretical part of this thesis contains the analysis of the marketing mix and marketing plan. The characteristics of the company, analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kvqa1/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2016
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Ing. David Král, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala