Customer relationship as a key for modern marketing companies – Ing. Diana Khakimova
Ing. Diana Khakimova
Diplomová práce
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Anotace:
Hlavním cílem této práce je popsat základní principy a klíčové prvky CRM a implementaci CRM postupů v českých firmach, seznámit čtenáře se současnou situací na maloobchodním trhu, a popsat, co se v současné době děje, aby se zvýšila věrnost zákazníků. Hlavním výsledkem této práce je zdůraznění významu hlavních principů.Abstract:
The main objective of this work is to describe the basic principles and key elements of CRM and its usage and implementation of CRM practices into Czech companies, to acquaint the reader with the present situation on the retail market and to describe what is currently done to increase customer loyalty. The main outcome of this work would be to confirm and highlight the importance of the main CRM principles …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yoxac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Rožek
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Global Trading Practices
Joel Michael McCoy -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš