Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE – Bc. Žaneta MALEČKOVÁ
Bc. Žaneta MALEČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE
Marketing and promotion of music festival ŽeLIVE
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce …víceAbstract:
Theoretical part of this thesis talks about marketing and promotion of music festival in general. It also describes the situation of the music festivals in the Czech Republic. Practic-al part deals with marketing and promotion of music festival ŽeLIVE, which is held in Želiv. In the end there are some recommendations for improving communication and promotion of this festival.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALEČKOVÁ, Žaneta. Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Překlad internetových stránek společnosti v kontextu marketingové komunikace
Pavel Sedláček -
Komunikace a propagace na sociálních sítích
Nikola Morávková -
Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk
Veronika Davidová