Bc. Žaneta MALEČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE

Marketing and promotion of music festival ŽeLIVE
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává a o marketingu a propagaci hudebního festivalu nejprve obecně v teoretické části. Věnuje se marketingovému i komunikačnímu mixu hudebního festivalu a hovoří také o současné situaci hudebních festivalů v ČR. V praktické části jsou potom tyto poznatky aplikovány na marketing a propagaci hudebního festivalu ŽeLIVE, který se koná v městečku Želiv na Vysočině. Na konci práce …více
Abstract:
Theoretical part of this thesis talks about marketing and promotion of music festival in general. It also describes the situation of the music festivals in the Czech Republic. Practic-al part deals with marketing and promotion of music festival ŽeLIVE, which is held in Želiv. In the end there are some recommendations for improving communication and promotion of this festival.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13625

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALEČKOVÁ, Žaneta. Marketing a propagace hudebního festivalu ŽeLIVE. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe