Ing. Eva Kadlecová, BBA

Master's thesis

Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin)

The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin)
Abstract:
Diplomová práce Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin) řeší problematiku zavádění nových produktů na trh z marketingového hlediska, přičemž důraz klade především na integrovanou marketingovou komunikaci. Praktickou ukázkou dané problematiky je řada mléčných produktů Milkin společnosti ALIMPEX FOOD a.s. Cílem práce je analýza dosavadních marketingových aktivit této firmy s …more
Abstract:
My diploma thesis The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin) addresses the issue of introducing new products on market from a marketing perspective, with particular emphasis on integrated marketing communications. The practical examples of this issue are many dairy Milkin products from ALIMPEX FOOD corp. The aim of this work is an analysis of existing marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní