Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin) – Ing. Eva Kadlecová, BBA
Ing. Eva Kadlecová, BBA
Diplomová práce
Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin)
The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin)
Anotace:
Diplomová práce Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin) řeší problematiku zavádění nových produktů na trh z marketingového hlediska, přičemž důraz klade především na integrovanou marketingovou komunikaci. Praktickou ukázkou dané problematiky je řada mléčných produktů Milkin společnosti ALIMPEX FOOD a.s. Cílem práce je analýza dosavadních marketingových aktivit této firmy s …víceAbstract:
My diploma thesis The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin) addresses the issue of introducing new products on market from a marketing perspective, with particular emphasis on integrated marketing communications. The practical examples of this issue are many dairy Milkin products from ALIMPEX FOOD corp. The aim of this work is an analysis of existing marketing …víceKlíčová slova
Cílová skupina direkt marketing integrovaná marketingová komunikace konkurence marketingový plán marketingová strategie Milkin mléčné produkty obal osobní prodej podpora prodeje produktová řada public relations reklama trh.Target group direct marketing integrated marketing communications competition marketing plan marketing strategy dairy products packaging personal selling sales promotion product line advertising market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oy6bw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček