Ing. Eva Kadlecová, BBA

Diplomová práce

Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin)

The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin)
Anotace:
Diplomová práce Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin) řeší problematiku zavádění nových produktů na trh z marketingového hlediska, přičemž důraz klade především na integrovanou marketingovou komunikaci. Praktickou ukázkou dané problematiky je řada mléčných produktů Milkin společnosti ALIMPEX FOOD a.s. Cílem práce je analýza dosavadních marketingových aktivit této firmy s …více
Abstract:
My diploma thesis The introduction of new product lines on the market (the focus on the brand Milkin) addresses the issue of introducing new products on market from a marketing perspective, with particular emphasis on integrated marketing communications. The practical examples of this issue are many dairy Milkin products from ALIMPEX FOOD corp. The aim of this work is an analysis of existing marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní