Marketingová komunikace vybrané společnosti – Anna Nováková
Anna Nováková
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti PEPCO v České republice. Blíže se zaměřuje na reklamu společnosti, podporu prodeje, direct e-mailing, velká část práce je věnována působení společnosti na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je popsat marketingovou komunikaci společnosti PEPCO a poskytnout doporučení ke zlepšení komunikace. Dále zhodnotit …víceAbstract:
This Master’s thesis analyses the marketing communication of PEPCO in the Czech Republic. Closer focuses on company advertising, sales promotion, direct e-mailing, much of the work is devoted to social media, specifically Facebook and Instagram. The aim of the thesis is to describe marketing communication of PEPCO and provide recommendations for improvement of communication. Subsequently, evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Tomáš Sýkora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová