Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny – Bc. Aneta Tomanová
Bc. Aneta Tomanová
Diplomová práce
Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny
Creation of a PPC Campaign for FIXED with a Focus on Target Group Identification
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou online PPC stratégie pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľových skupín koženého príslušenstva pre inteligentné zariadenia. Hlavným cieľom je vytvorenie kampaní pre vybrané publiká za účelom zvýšenia konverzií a predajov produktov. Teoretická stať práce je venovaná oboznámeniu čitateľa so základnými pojmami ohľadom online marketingu a využitých výskumných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of an online PPC strategy for the company FIXED, focusing on the identification of target groups for leather accessories for smart devices. The main objective is to create campaigns for selected audiences to increase conversions and product sales. The theoretical part of the thesis is devoted to familiarising the reader with the basic concepts of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Aneta. \textit{Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/svcdr7/.
Jak správně citovat práci
Tomanová, Aneta. Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online komunikace společnosti zaměřené na operatívní leasing
Aneta Tomanová -
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Monika Fábryová -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Internet Marketing
Martina Polková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE
Daniel Fedorš -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova