Bc. Aneta Tomanová

Diplomová práce

Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny

Creation of a PPC Campaign for FIXED with a Focus on Target Group Identification
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou online PPC stratégie pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľových skupín koženého príslušenstva pre inteligentné zariadenia. Hlavným cieľom je vytvorenie kampaní pre vybrané publiká za účelom zvýšenia konverzií a predajov produktov. Teoretická stať práce je venovaná oboznámeniu čitateľa so základnými pojmami ohľadom online marketingu a využitých výskumných …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the creation of an online PPC strategy for the company FIXED, focusing on the identification of target groups for leather accessories for smart devices. The main objective is to create campaigns for selected audiences to increase conversions and product sales. The theoretical part of the thesis is devoted to familiarising the reader with the basic concepts of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomanová, Aneta. Tvorba PPC kampane pre spoločnosť FIXED so zameraním na identifikáciu cieľovej skupiny. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe