Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě – Martina Kurimská
Martina Kurimská
Bachelor's thesis
Komunikace se zákazníkem ve vybrané firmě
Communication with the customer in the selected company
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se věnuji prezentaci a analýze komunikace se zákazníkem v konkrétní firmě. Jedná se o společnost Maxin Prague s.r.o., která poskytuje služby na trhu příjezdového cestovního ruchu. Cílem práce je analyzovat používané způsoby komunikace a navrhnout doporučení a možnosti dalšího vývoje této oblasti. V rámci práce v krátkosti definuji oblast cestovního ruchu. Dále uvádím informace …viacAbstract:
In my work I would like to present the phenomenon of communication with customers. I am presenting the concrete company, Maxin Prague Ltd., and its strategy on the field of communication with their clients. Firstly I am describing shortly the field of tourism and incoming industry, as the are that Maxin Prague concentrates on. Than I am presenting the competition atmosphere as well. Through more detailed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2010
- Vedúci: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Analýza marketingové komunikace firem cestovního ruchu ve vybrané destinaci ruchu
Alexandr Fomenko -
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Viktor Kolář -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová