Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích – Bc. Tomáš Pakhoffer
Bc. Tomáš Pakhoffer
Master's thesis
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Social media publishing strategy of university libraries
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací univerzitních knihoven na sociálních sítích směrem ke svým cílovým skupinám. V práci je stručně zahrnuta teo-rie k marketingové komunikaci na sociálních sítích se zaměřením na akademické kni-hovny, využití různých platforem a způsobů. Klíčová je analýza publikační strategie vybraných univerzitních knihoven s cílem hledání nejlepších příkladů a doporučeníAbstract:
The diploma thesis is about marketing communication of university libraries on social networks towards their target groups. The thesis briefly discusses the theory of social media marketing communication with a focus on academic libraries, using different platforms and methods. An analysis of the publishing strategies of selected university libraries is key in order to find the best examples and recommendations …moreKeywords
sociální sítě sociální média nástroje sociálních médií Facebook Instagram X TikTok Youtube LinkedIn Spotify funkce algoritmus digitální marketing marketing sociálních médií nástroje digitálního marketingu social networks social media social media tools features algorithm digital marketing social media marketing digital marketing tools
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/gftxk/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 8. 2024
- Supervisor: Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
- Reader: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAKHOFFER, Tomáš. \textit{Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Philosophy and Science in Opava. 2024. Available from: https://theses.cz/id/sw7q1u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Philosophy and Science in OpavaMaster programme / field:
Library Science / Public community type libraries
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová