Radoslav Vybíral
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka
Customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům a rešerši tohoto tématu. Následující metodická část se věnuje metodám a způsobům sběru dat potřebným k praktické části práce. V praktické části jsou vyhodnocena a analyzována získaná data. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction with the quality of provided services. The main purpose is to analyse customer satisfaction of a selected company. The theoretical part deals with basic concepts and review on this topic. The methodological part follows discussing the methods and procedure of data collection needed for the practical part of the work. In a practical part, the obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xsab7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Mühlbecková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
Lucie Podškubková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová