Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele – Veronika Snopková
Veronika Snopková
Diplomová práce
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
Impact of Bottled Water Packaging Design on Consumer Decision
Anotace:
Cílem této práce je analýza vlivu obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele. Dílčím cílem je zjištění vnímání hodnoty produktu pomocí obalu a zjištění preferencí spotřebitelů v oblasti obalového designu. Součástí práce je zhodnocení obalového designu jednotlivých značek balených vod na českém trhu. V teoretické části se autorka zabývá zejména definicí, funkcemi a atributy obalu, obalovými …víceAbstract:
The aim of this thesis is analysis impact of bottled water packaging design on consumer decision. The partial aim is to determine a value of product through packaging and consumer preferences of packaging design. Part of this work is evaluation of the design packaging bottled waters of various brands on the Czech Market. In the theoretical part, the author deals mainly definitions, functions and attributes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SNOPKOVÁ, Veronika. \textit{Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/sx24wc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Covid-related change in consumer behavior in rural Pakistan
Muhammad Usman Riaz -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Obalový design hraček pro děti
Tereza Kliglová -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Design obalu průmyslového výrobku z hlediska grafického designu
Martin CZELLER