Postoje české populace k reklamě – Bc. Dominika Horňáková
Bc. Dominika Horňáková
Bakalářská práce
Postoje české populace k reklamě
Attitudes of the Czech population to advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postojem české populace k reklamě. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se zabývá teoretickým rozebráním problematiky, čili vysvětlením pojmů základy marketingu, marketingová komunikace, marketingový mix a reklama. Ve druhé, praktické části se zaměřuji na konkrétní problematiku postoje české populace. K základním bodům patří vytvoření specifické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with attitudes of czech population to advertising. Thesis is divided to tvo main parts. First teoretical part deals with teoretical analysis of issue, it means explplanation of the terminologie basics of marketing, marketing communication, marketing mix and advertising.In second, practical part I focused on specific issues of attitudes of czech population. The goal is creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lezi7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova