Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka – Martin Pešek
Martin Pešek
Bakalářská práce
Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka
Methods of prediction Customer Lifetime Value
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka. Práce je zaměřena na predikce v non-contractual prostředí s využitím Pareto/NBD a BG/NBD modelů. První část se věnuje konceptu dlouhodobé hodnoty zákazníka, možnostem jejího využití v Řízení vztahu se zákazníky, přínosům vyplývajících z tohoto konceptu a faktorům, které ovlivňují její predikce. Práce se dále zabývá životním cyklem …víceAbstract:
This bachelor thesis covers methods of predicting customer lifetime value. The thesis is focused on predictions for non-contractual settings with use of Pareto/NBD and BG/NBD models. The first part presents concept of customer lifetime value, possibilities of use in Customer Relationship Management, benefits from application of this concept and factors which have influence on predictions of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Pavel Jašek
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45890
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane