Barbara Oberreiterová

Diplomová práce

Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague

Marketing Communication of Buddha-Bar Hotel Prague
Anotace:
Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.
Abstract:
The aim of this thesis is to define the term of marketing mix and followingly in its frame of communication to determine specifically the marketing communication. The part of this thesis is the application of the theory on the practical example of Buddha-Bar Hotel Prague. The benefits of this thesis will be the suggestions how to improve the communication and make it more intensive with other subjets …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Michaela Winklerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21454