Využití online marketingových nástrojů pro eshop Psí tlapka – Hanna Chu
Hanna Chu
Bachelor's thesis
Využití online marketingových nástrojů pro eshop Psí tlapka
The Use of Online Marketing Tools for Eshop Psí tlapka
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení e-shopu PsíTlapka.cz a doporučení pro jejich další rozvoj na základě provedených analýz. V teoretické části jsou popsány požadavky na provoz e-shopu z hlediska snadného přístupu pro návštěvníka. Dále je tato část věnována online marketingovým nástrojům, které jsou v dnešní době masivně využívány zejména internetovými obchody plánující zvýšit svoji návštěvnost …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is PsíTlapka.cz eshop evaluation and recommendation for their further development based on performed analysis. Theoretical part describes operating requirements for e-shop visitor comfort and online marketing tools, which are massively used by online eshops aiming to increase their visibility and profit. Analytical part analyses PT.cz eshop as a whole and as parts of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70122
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Aldar Tsybyktarov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70122
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal