Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy – Martina Maximová
Martina Maximová
Bakalářská práce
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Employer Branding for a more successful company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nástroji budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy. Cílem práce je výběr a použití adekvátních nástrojů ,,Employer Brandingu“, spojených s analýzou motivačních procesů uvnitř společnosti, které by vedly k uspokojení potřeb zaměstnanců a tím i k lepší prosperitě dané firmy. V teoretické části práce jsou objasněny pojmy jako je interní budování značky, či atraktivita …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the various instruments of building the brand of an attractive employer within the company. The goal of the thesis is to select and apply adequate instruments for “Employer Branding” that are connected with the analysis of the motivational processes within the company that will lead to satisfying the employees’ needs and therefore to a greater prosperity of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z275m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedoucí: Mgr. Daniela Červenclová
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova