Zavedení nového produktu do prodeje v systému MLM – Alena Janová
Alena Janová
Bakalářská práce
Zavedení nového produktu do prodeje v systému MLM
Implementation of the New Product in the Distribution of MLM
Anotace:
Práce je ve své první části zaměřena na popis základních principů fungování Multi-level marketingu (MLM), vysvětlení používaného názvosloví a objasnění jednotlivých, v praxi využívaných, systémů. Dále je uvedeno porovnání MLM s přímým prodejem a charakteristika možných podvodných praktik, jež jsou s MLM často chybně zaměňovány. Shrnula jsem zde i teorii spojenou s motivací, odměňováním a psychologií …víceAbstract:
The work is in its first part is focused on the description of the basic principles of Multi Level Marketing (MLM) operations, explanation of the terminology used and clarification of individual systems used in practice. The work then follows a comparison between MLM against direct sales and the characteristics of possible fraudulent practices, which are often occurrences within MLMs. I also summarized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Plán kompenzačních cvičení pro dorosteneckou kategorii v požárním sportu
Kamila Krejčí -
Problém zastoupení: vztah mezi kompenzačním plánem a výkonností podniku
Anna Proshunina -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
Zuzana Krupová -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva