Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku. – Daniel Šimánek
Daniel Šimánek
Bakalářská práce
Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku.
Marketing support for tourism in Děčín region
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj a podporu cestovního ruchu na Děčínsku. Teoretická část obsahuje základní pojmy a rozdělení cestovního ruchu, podmínky a dopady rozvoje cestovního ruchu. Následně se teoretická část věnuje politice rozvoje cestovního ruchu a marketingu.Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu cestovního ruchu na Děčínsku, především na historii města, přírodní a sociální …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development and support of tourism in Děčín region. The theretical part contains basis terms and division of tourism, conditions and impacts of tourism development. The practical part focuses on the analysis of the current state of tourism in Děčín, especially on the history of the city, natural and social conditions, monuments, cultural and sport use, important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová