Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku – Ing. Kristýna ZLÁMALÍKOVÁ
Ing. Kristýna ZLÁMALÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku
The project communication plan aimed at increasing awareness Motel Pepčín the vicinity of Uherský Brod
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem diplomové práce. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část zkoumá současný stav prostřednictvím situační analýzy včetně dotazníkového průzkumu. Zjištěné informace jsou vyhodnoceny a slouží jako podklad pro tvorbu projektu. Projekt naplňuje cíl diplomové práce …víceAbstract:
Diploma thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the concepts relating to the topic of thesis. The practical part is further divided into analytical and project part. The analytical part of the present, analyzing the state through situational analysis, including the questionnaire survey. Identified information is evaluated and serves as a basis for creating a project. The project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZLÁMALÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/sy8gbp/.
Jak správně citovat práci
ZLÁMALÍKOVÁ, Kristýna. Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku . Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová