Amina Baiduanova

Bachelor's thesis

Marketing Communication of Mc Donald´s

Marketingová komunikace společnosti McDonalds
Abstract:
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace, kterou používá velká společnost rychlého občerstvení; jejich použití a efektivnosti. Hlavním cílem je určit hlavní směry marketingového mixu ve společnosti, analyzovat současnou situaci, identifikovat mezery a vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu v podnikání na příkladu společnosti McDonald's. Na začátku této …more
Abstract:
This bachelor thesis is an analysis of the marketing communications that are used by a large fast food corporation; their application and effectiveness. The main aim is to determine the main directions of the marketing mix in the company, to analyse the current situation, identify gaps and develop concrete proposals and recommendations for the improvement of the marketing mix in the business on the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69194