Zuzana Petrovková
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia firmy L'Oréal
Marketingová strategie firmy L´Oreal
Abstract:
Témou mé práce je marketingová strategie konkrétní značky společnosti L'Oréal, která spadá do divize profesionálních produktů. Cílem práce je analýza uvedení nové produktové řady na trh včetně vlastních doporučení a návrhů pro zlepšen tohoto procesu. Obsah práce chce společnosti L'Oréal poskytnout nezávislý pohled na jejich marketingovou strategii a postup při segmentaci cílových spotřebitelů …moreAbstract:
The subject of this thesis is the marketing strategy of L'Oréal corporation with focus on launch of new products. The objectiv is to analyse launch of the new product line Kérastase Cristalliste including my own recommendations and proposals regarding amerioation of this proces for future reference. Content of this work is supposed to povide L'Oréal with independent opinion of their marketing …moreAbstract:
Témou mojej práce je marketingová stratégia konkrétnej značky spoločnosti L'Oréal, ktorá spadá do divízie profesionálnych produktov. Cieľom práce je analýza uvedenia novej produktovej rady Kérastase Cristalliste na trh vrátane vlastných doporučení a návrhov pre zlepšenie tohto procesu do budúcnosti. Obsah práce chce spoločnosti L'Oréal poskytnúť nezávislý pohľad na ich marketingovú stratégiu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37589
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Karel Čermák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Návrh na zavedení nového výrobku na specifický zákaznický segment
Katarzyna Czerná -
Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh
Jindřich Balák -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása