Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín – Eliška Němečková
Eliška Němečková
Bachelor's thesis
Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín
Attractiveness evaluation of cultural and historical monument for the development of tourism: the case study of Děčín castle
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit atraktivitu zámku Děčín a navrhnout aktivity, které by pomohly rozvoji objektu. Práce je koncipována jako případová studie zámku a podrobněji se zabývá marketingovým řízením. První část práce se věnuje obecně vymezení cestovního ruchu s důrazem na kulturně-historické objekty, jako jsou hrady a zámky. V druhé části práce jsou nastíněny základní východiska marketingu v oblasti …moreAbstract:
The aim of the following thesis is to evaluate attractiveness of Děčín castle and propose some activities that would help with development of the castle. The thesis is conceive as a case study of Děčín castle and detailed to marketing management. At the first part of thesis are defined general basics of tourism with the accent of cultural and historical building, such as castles. The second parts deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46842
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Jana Kouřilová
- Reader: Šárka Prát
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Eliška. \textit{Zhodnocení atraktivnosti kulturní památky pro rozvoj cestovního ruchu: případová studie zámku Děčín}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/szp5kx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46842
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová