Spolupráce asistenta pedagoga a třídního učitele při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na základní škole – Martina MUDROCHOVÁ
Martina MUDROCHOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce asistenta pedagoga a třídního učitele při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na základní škole
Cooperation of a teaching assistant and a class teacher in education of pupils with special educational needs at primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou asistenta pedagoga, který je v současné době neodmyslitelnou součástí běžných základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část práce vymezuje pojmy integrace a inkluze. Popisuje asistenta pedagoga, jeho náplň práce, historii a kvalifikaci. Věnuje se také definici žáka se speciálně vzdělávacími potřebami. Praktická část předkládá …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of a teaching assistant which is currently an integral part of mainstream primary schools. The work is divided into theoretical and practical part. The first part of the thesis defines the concepts of integration and inclusion. Describes the teaching assistant, his job, history and qualifications. It also deals with the definition of a pupil with special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Ivana Hrubešová, DiS., Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUDROCHOVÁ, Martina. \textit{Spolupráce asistenta pedagoga a třídního učitele při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na základní škole}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/t0b1l4/.
Jak správně citovat práci
MUDROCHOVÁ, Martina. Spolupráce asistenta pedagoga a třídního učitele při vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na základní škole. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva