Rozvoj lexikálně-sémantické roviny u jedinců se sluchovým postižením – Mgr. et Mgr. Naďa Ježková
Mgr. et Mgr. Naďa Ježková
Bakalářská práce
Rozvoj lexikálně-sémantické roviny u jedinců se sluchovým postižením
The development of lexical-semantic level in persons with hearing impairment
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá rozvojem lexikálně-sémantické roviny u jedinců se sluchovým postižením. Teoretická část práce přibližuje problematiku sluchového postižení, formy komunikace, výchovu a vzdělávání žáků se sluchovým postižením. V rámci praktické části byl vytvořen materiál, určený k rozvoji slovní zásoby pro děti předškolního a mladšího školního věku, který byl následně ověřován v mateřské …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the development of the lexical-semantic level in individuals with hearing disabilities. The theoretical part of the work describes the problem of hearing impairment, forms of communication, upbringing and education of students with hearing impairments. For the practical part vocabulary developing materials were designed and subsequently tested at a nursey school and elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a8o1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Inkluzivní vzdělávání jedince se sluchovým postižením v základní škole z pohledu asistenta pedagoga
Alena Runkasová -
Postoje intaktních osob k inkluzi jedinců se zdravotním postižením
Petra Nevařilová -
Postoj osob se sluchovým postižením k inkluzivnímu vzdělávání
Veronika Běličová