Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh – Bc. Silvie Pohořalová
Bc. Silvie Pohořalová
Bachelor's thesis
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat komunikační mix ve společnosti Pivovar Ferdinand, s. r. o., při zavádění nových výrobků na trh. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a aplikační část. Teoreticko-metodická část rozebírá základní pojmy marketingového komunikace, podrobně analyzuje nástroje komunikačního mixu a závěr teoretické části je věnovaný moderním trendům v marketingové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the communication mix in the company Pivovar Ferdinand, s. r. o. during launching new product to the market. This bachelor thesis is divided into the theoretical and the application part. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication, analyses in detail the tools of the communication mix and the conclusion of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/v8b3w/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POHOŘALOVÁ, Silvie. \textit{Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/t17a9z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček